maandag 28 juli 2008

Alles Is Liefde

Had eigenlijk niet zo'n zin de elitaire lul uit te hangen. De film is ook zeker niet dramatisch slecht, maar nu had ik toevallig een Love Actually-fan naast me zitten en die nam mijn taak over. "Waardeloos!" "Een 4!" En dit dus echt een afgevaardigde uit de doelgroep. Nou dan durf ik ook wel. Slecht geacteerd, door een pathetisch grote eindeloze stoet bekende Nederlanders. Ik bedoel Wendy van Dijk.. Alsjeblieft! En dan natuurlijk nog al dat plagiaat. Er zijn geen momenten die níet gejat zijn. Dieptepunt wat mij betreft het liedje Everybody's Got To Learn Sometime, om even die Eternal Sunshine-magie op te roepen. On the elitaire + side: Anneke Blok (meteen op de voorkant van Volkskrant magazine) en die zwerver (meteen een interview in Vrij Nederland) zijn allebei wel goed. Ook de milde satire op de zucht naar sensatie van tv-makers was wel geinig.

Geen opmerkingen: