vrijdag 22 augustus 2008

Everything You Always Wanted to Know About Sex *But Were Afraid to Ask

Bedacht me heel nerdy dat ik deze volgens mijn grote vriend IMDB nog niet gezien had. Nonsens natuurlijk, maar dan in elk geval niet de laatste jaren. Helaas, hij blijft niet-grappig. Toch opvallend. Eigenlijk net zo ongrappig als de "Fool" in de eerste sketch, die met aphrodisiacs in de weer gaat. Stond op het verkeerde been bij die Italiaanse sketch, is 't nou de bedoeling dat 't grappig is zonder ondertitels? Het zal wel helemaal nep zijn dat taaltje. Wel leuk is de tv-show satire, met de rabbi en zijn varkensvleesetende echtgenote. Menno Buch avant la lettre. En dan is daar natuurlijk nog die bekende Woody als sperma-cel sketch, die ook lang niet zo grappig is als ik me herinnerde. Beter geschikt voor giechelende tienjarigen waarschijnlijk. Eigenlijk vond ik nog 't geinigst om te weten te komen dat de film (of nou ja de tussentitels) op een werkelijk (ongetwijfeld serieus) boek is gebaseerd.

Geen opmerkingen: